Informacije o dostavi - Deli Alati

Dobrodošli na internet prodavnicu Deli Alati.

Telefon

Pozovite nas 0607000462

Dobrodošli na internet prodavnicu Deli Alati.

Informacije o dostavi

Nakon poručivanja robe koju ste obavili putem eShop-a, bićete obavešteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a adrese koju ste naveli tokom procesa poručivanja. Porudžbina je prihvaćena od strane preduzeća Pulse Office d.o.o. tek nakon što Vam emailom pošaljemo potvrdu o prihvatanju iste.

Period isporuke robe je od 1 do 5 radnih dana nakon prihvatanja od strane Pulse Office d.o.o., s tim da ne može biti duže od 30 dana. Porudžbine poslate petkom i vikendom biće dostavljene početkom naredne nedelje. 

Dostavu robe vršimo putem kurirske službe City Express. Dostava kupljenih proizvoda se vrši do adrese koju je kupac naveo prilikom procesa poručivanja.

Cena pošiljke je 565,00 dinara sa Pdv-om (maksimalno 20kg). Troškovi isporuke se dodaju na cenu kupljenih proizvoda proizvoda.

Za porudžbine preko 5.000,00 dinara sa Pdv-om isporuka je besplatna. 

U slučaju zamene robe, troškove vraćanja robe snosi kupac.

Isporuka pošiljaka putem kurirske službe vrši se u periodu od 08:00-17:00h. U tom periodu potrebno je da na navedenoj adresi bude osoba čiji su podaci dati u porudžbenici, kako bi mogla  preuzeti pošiljku. Ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozvaće Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i dogovoriti novi termin isporuke.
U slučaju da ni posle dva pokušaja kurir ne uruči pošiljku, ista se vraća u Pulse Office d.o.o.

Ukoliko nakon toga dostavljanje naručene robe bude i dalje onemogućeno krivicom Kupca, odnosno osobe koja je naznačena prilikom unošenja informacija o dostavi, Kupac će biti dužan da snosi i troškove povraćaja robe. U tom slučaju, Ugovor o kupoprodaji se smatra raskinutim.

Prilikom preuzimanja isporuke, Kupac je dužan da, u prisustvu kurira ili poštara, vizuelno proveri paket, kako bi utvrdio da li postoje vidna oštećenja.

Kupac je dužan da zahteva otvaranje paketa u prisustvu službenika. Ako se tom prilikom ustanovi da su artikli oštećeni, službenik pravi zapisnik o reklamaciji.

Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe da potpiše otpremnicu (odnosno račun-otpremnicu), koju dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju. Rok za prijavu reklamacije na oštećenje u transportu je 24h od trenutka preuzimanja robe.

Prilikom preuzimanja pošiljke, ukoliko primetite da je transpornta kutija oštećena, imate prava da odbijete prijem pošiljke i obavestite nas pozivom na telefon 060 700 0 462 ili putem email-a na kontakt@delialati.rs

Prevoz i isporuka se vrši do zgrade odnosno kuće kupca tj. do najbližeg mesta gde vozilo može bezbedno da se parkira i isporuči proizvode.

Brza dostava

Pozovite nas

Pošaljite nam mail

Brza i sigurna kupovina

Kolačiće upotrebljavamo kako bi ova web stranica radila pravilno i kako bismo bili u stanju da vršimo dalja unapređenja stranice sa svrhom poboljšanja Vašeg korisničkog iskustva, kako bismo personalizovali sadržaj i oglase, omogućili značaj društvenih medija i analizirali promet. Nastavkom korišćenja naših stranica prihvatate upotrebu kolačića.
  • Obavezni
  • Trajni
  • Statistika
  • Marketing